12 Kasım 2015 Perşembe

Favoriler / Ekim'15



Herkese merhaba!



          Bugün sizlere ekim ayı boyunca en çok kullandığım ürünleri anlatacağım. Bu yazıyı vizelerim yüzünden biraz gecikmeli yayınlayabiliyorum. 

          Bu ay hiç cilt makyajı yapmadım. Yüzümde minik minik sivilceler çıktı bu yüzden yüzümü daha fazla yormak istemedim. Bu yazıda bahsettiğim ürünleri bu ay makyaj yaptığım her gün kullandım diyebilirim.


                                                     Clinique Likit Eyeliner


                              


         Bu eyelinerı uzun zamandır bir kenara atmış, kullanmıyordum. Ve gerçekten kullanmadığıma pişman oldum!! Kesinlikle bayıldım. Tek sürüşte simsiyah oluyor ve mat duruyor. Yapısı biraz sıvı ama hemen kuruyor. Keçe ucu sayesinde çok kolay sürülüyor. Eyeliner sürmeye yeni başlayanlar bile çok rahatça sürebilir. Gün içinde akmıyor ama gözümü ovuşturduğum zaman hemen çıkıyor. Tek eksisi sanırım bu. Fiyatı:69 TL.



                                          Essence Lash Princess Rimel


                       

          Bu rimel Essence markasına ait ilk rimelim açıkçası çok büyük umutlarla almadım. Ama çok uygun fiyatlı olduğunu görünce denemek istedim.Fırçası çok ilginç. Yapısı kıl. Uçlara doğru ovalleşiyor(yay gibi). Günlük kullanım için çok ideal. Genel anlamda memnun kaldım. Kirpiklerimi uzattı ve az da olsa hacim verdi. Gün içinde akma ve dökülme yapmıyor. Fiyatı:12 TL. Uygun fiyatını da göz önüne alırsak şans verilmesi gereken bir rimel olduğunu düşünüyorum.


                                 


                                                        MAC Ruj / Twig


                                     

Twig uzun zamandır istediğim bir rujdu. Rengi kahverengilik bulunduran  gül kurusu. Mac'in satin rujlarından. Yapısı çok kremsi ve sürümü çok kolay. Ve Mac'in bütün rujları gibi çok güzel kokuyor.Kalıcılığı yeterli sayılabilir ama yemek yediğim ya da bir şeyler içtiğim zaman çıkıyor. Tam bir sonbahar ruju! Bu ay en çok kullandığım ruj bu oldu. Her makyaja ve kıyafete uyum sağlıyor. Fiyatı: 58 TL


                                      

                                       


                                 Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası

Üç farklı rengi var. Bendeki 003 Dark Brown rengi. Fırçası Wetn Wild!ın şeffaf kaş jeline (yazımı buradan okuyabilirsiniz) göre kısa ama daha kalın. İnce kaşlılara uygun olmayabilir. Bu renk benim kaşlarıma çok iyi uyum sağladı. Çok renk vermiyor ama güzel sabitliyor. Tam benim istediğim gibi yani. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 13 TL olması gerekiyor. Bütün gün kaşlarımı sabit tuttuğu için favorilerim arasna girdi. Bittikçe alırım.

Bioderma Sebium Yüz Temizleme Jeli  
Yazının başında da bahsettiğim minik sivilcelerimden kurtuluşum bu ürünle oldu. Sivilceleri çok güzel kurutuyor. T bölgemdeki fazla yağı alıyor. Yanaklarım biraz kuru olduğu için gerginleştirdi ama nemlendirici sürdükten sonra o da geçiyor. Karma ve yağlı ciltlilerin çok beğeneceğini düşünüyorum. Eczanelerde ve çeşitli internet sitelerinden satın alabilirsiniz. Çoğu zaman 1 alana 1 bedava kampanyaları oluyor.

Ekim ayı favorilerim bu kadardı. Bu ürünlerin detaylı incelemelerini yakında bloga yazacağım. Yeni yazılardan haberdar olmak isterseniz blogumu takip edebilirsiniz. :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder