22 Kasım 2015 Pazar

The Balm Nude Dude Palet



Herkese merhaba!





Bugünkü yazımda The Balm Nude Dude paletten bahsedeceğim. Bu palet bana Merve'nin hediyesi buradan da ona tekrar çok teşekkür ederim:)

      


Paletin içinde 12 far ve 1 tane çift taraflı fırça bulunuyor. Farlardan 4 tanesi mat,8 tanesi ışıltılı. Fırçanın bir tarafı kesik uçlu, jel eyeliner sürebilir ya da toz farı eyeliner gibi çekebilirsiniz. Diğer ucuyla da far sürebilirsiniz. Gece ve gündüz makyajına uygun renkte farlar var o yüzden çok kullanışlı bir palet. Bu paleti kullanarak iki makyaj hazırladım. Hangi farları kullandığımı ve makyajın fotoğraflarını yazının en altına koyacağım.

        


Işıltılı farlar mat farlara göre daha çok pigmentli. Ve ışıltılı farların yapısı mat farlara göre daha yumuşak.

Farların hepsi fırçaya çok kolay geliyor ve çok güzel dağıtılıyor.

                                               


Fearless: Yapısı mat. Ten rengi. Göz makyajıma baz hazırlamak için kullanıyorum.

Fabulous: Işıltılı şampanya rengi.

Flawless: Rengi sütlü kahve. Yapısı mat. Geçiş rengi olarak kullanıyorum.

Faithful: Işıltılı şeftali rengi.

Firm: Işıltılı kahve.

Fit: Işıltılı bronz.


                                            



Flirty: Işıltılı lila.

Feisty: Mat gül kurusu. Geçiş rengi olarak çok doğal duruyor.

Friendly: Mat koyu kahve. Eyeliner gibi kirpiklerimi belirginleştirmek için kullanıyorum.

Funny: Işıltılı kızıl&bordo.

Fierce: Altın renkli simli çok koyu yeşil.

Fine: Işıltılı koyu kahve.


 Günlük Makyaj


  • Fearless rengiyle baz oluşturdum.
  • Feisty rengini göz kapağımın katlanma bölgesine geçiş rengi olarak uyguladım.
  • Funny rengiyle gözümün dış köşesine gölge verdim.
  • Friendly rengini alt ve üst kirpik dibine uyguladım.
  • Fabulous rengiyle göz pınarımı ve kaş altımı aydınlattım.







  • Fearless rengiyle göz makyajıma baz oluşturdum. 
  • Flawless rengini göz kapağımın katlanma yerine geçiş rengi olarak uyguladım.
  • Fierce rengini göz kapağımın katlanma bölgesine kadar olan kısma uyguladım. Köşesini daha sivri tuttum.
  • Bolca karıştırdım.
  • Fabulous rengiyle göz pınarımı ve kaş altını aydınlattım. 
  • Siyah göz kalemini gözümün içine uyguladım.


Ben bu paleti çok beğendim. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Yazılarımi beğendiyseniz abone olursanız sevinirim:)

2 yorum:

  1. Gunluk makyajdaki kullaniminiza bayildim, daha cok post bekliyoruz. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,en kısa zamanda yeni yazı geliyor:)

      Sil