9 Nisan 2016 Cumartesi

Alışveriş | DM,Kiko,Mac,Sephora



Herkese merhaba!


Bugünkü yazımda sizlere son zamanda yaptığım alışverişten ve hediye gelen ürünlerden bahsedeceğim. Bol fotoğraflı bir yazı olacak şimdiden uyarıyım:)

DM Cosmetics



DM için kısaca Almanya'nın Watsons'ı diyebilirim. Birçok drugstore markanın satıldığı kozmetik market. 

Ebelin Makyaj Süngeri

Çoğu yabancı bloggerın Beauty Blender'a muadil gösterdiği bu süngeri uzun zamandır denemek istiyordum. İlk izlenim olarak şekli nerdeyse birebir aynı ama Ebelin sünger bir tık daha sert geldi. Kullandıktan sonra ayrıntılı karşılaştırma yazısını yazarım. Fiyatı: 2.45€

Maybelline Great Lash Maskara

Maybelline'nin kullandığım her maskarasından çok memnun kaldım. Bence fiyatlarına göre çok iyi iş çıkarıyorlar. Bu maskarası diğer çok severek kullandığım LashSensational maskara gibi maalesef Türkiye'de yok. Bendeki Blackest Black olanı, bir de waterproof olanı vardı.  Fiyatı: 3.65€

KIKO



Kiko sonunda Türkiye'ye geldi. İstanbulda Capacity AVM de açıldı. Allıklarından,farlarından ve ojelerinden çok memnunum. Bu sefer de yine far ve bir sürü oje aldım. 



MAC



Mac Paintpot /Soft Ochre


Far bazı olarak The Balm/Put A Lid On It kullanıyorum ve çok memnunum. Ancak o şeffaf olduğu için üstünden bir kat da ten rengi far geçiyordum. Daha hızlı ve kurtarıcı olması için renkli far bazı almak istiyordum ve Soft Ochre'ı almaya karar verdim. Painterlt ve Soft Ochre arasında kaldım. Ama Soft Ochrede sarı alt tonlu olduğu için göz kapağımdaki damarlı görüntüyü sileceği için karar kıldım. Fiyatı: 69 TL

Mac Instigator Ruj


Mac'e girip ruj almadan çıkmak olmaz :). Mac'in en sevdiğim ruj serisinden yani mat seriden çok koyu mürdüm rengi. Bu rujun rengine gerçekten bayıldım. Hiç bu tonlarda rujum yoktu. Kullanmak için sabırsızlanıyorum.  Fiyatı: 58 TL

SEPHORA


Sıra alışverişimin yıldızı olan Sephora'ya geldi!! 

Nars Velvet Matte Skin Tint


Nars'ın yeni çıkardığı renkli nemlendiriciyi Duygu Özaslanın videosunda gördüğümden beri almak aklımdaydı. Mağazada yüzümde denediklerinde kesinlikle bayıldım. SPF 30 içeriyor bu da ekstradan güneş koruyucu uygulama adımından kurtarıyor. Benim rengim Light 1 / Alaska. Fiyatı: 135 TL

Nars Illuminator / Copacabana


Likit ve stick arasında kararsız kaldım. Likit olanı uygulamak bana daha kolay geldi ve gerektiğinde fondötenimle de karıştırarak uygulayabileceğim. Rengi ışıltılı pembe&beyaz. Fiyatı: 100 TL

Nars Light Reflecting Pudra


Kompakt olanı kalmadığı için toz olanı aldım. Bendeki rengi Crysal . Özellikle gözaltlarımı sabitlemek için kullanacağım. Fiyatı:120 TL

Chanel  Soleil Tan De Chanel


Alışverişimde en heyecanlandığım şey kesinlikle bu bronzer. Bir zamanlar resmen karaborsaydı ve bulmak neredeyse imkansızdı. Makyaj bazı olarak geçse de ben yüzümü ısıtmak için kullanacağım. 30 gramlık bu bronzerın fiyatı 153 TL. 

2 yorum:

  1. Çok güzel ürünler almışsınız,güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ürunler turkiyenmi yoksa almanyadanmi aldiniz

    YanıtlaSil